Senaykork Arkadaşlar orda doğum yapan varmı doğum normal olursa refakatçi verilmiyor diyolar doğrumu ?
Ebrulianne06 Senaykork hasta haklarinda refekatciniz olmasi bir hak birakin dogumu yatis gerektiren her durumda refekatciyi devlet size taniyo. Oyle birsey soylerlerse keyfi soylemis olurlar hakkiniz oldugunu soyleyin
Aalpayaa Senaykork refkatci verilmiyor " denmesinin sebebi çoğu devlet hastanesi (ki benim doğum yaptığım eğitim araştırma hastanesi ) refakatçi kalmasına izin vermedi. İlk doğumumdu ve ne kadar tecrübesiz olabilcegimi düşünebilirsiniz. Ama şehir hastanelerinin yolu yöntemi farklı bildiğim kadarıyla, en azından daha ılımlılar. 😊 İyi günler.
Sinem_0618 Senaykork doğum yapalı 2 gün oldu canım bugün taburcu olucam refakatçi alıyorlar annem yanımda kaldı ziyaretçi saatlerinde eş dahil olmak üzere akrabaların bile gelebiliyor
Bisofiya Kız kardeşim doğum yaptı 2 hafta önce, sancıyı tek kişilik oda da çekti ve annem yanındaydı, doğum zamanında çıkarttılar. Sonra da normal odaya aldılar ve yine annem refakatçi kaldı
Senaykork Ebrulianne06 ay böyle doğuma yakın yok verilmiyor filan diye korkutuyolar çok sağolun bilgilendirdiginiz için 🥰
Bisofiya Senaykork Ne demek 🥰 bende orda yapacağım inşallah, ufak tefek pürüzler oluyordur illaki ama genel anlamda çok memnun kaldılar 🥰 hayırlı sağlıklı doğumlarımız olsun inşallah 🎈
Senaykork Bisofiya inan onları önemsenem hani diyolar ya hemşireler doktorlar ilgilenmiyo filan , söyle düzgün bı oda verseler refakatcide olsun bide getirilen çikolataya 2-3 tane balona bişey demesinler tek isteğim o Oğlumda pandemi dönemine denk geldim hiç bişey istediğim gibi olmadı inşallah kızımda olur İnşallah hepimizin evladını rabbim sağlıcakla kucağımiza almayı nasip etsin ❤️🙏
Bisofiya Senaykork Sanırım süslemeye izin verilmiyor 😕 ama çikolataya bişey diyeceklerini sanmıyorum ☺️ onu ebelerle vs konuşup daha detaylı bilgi alabilirsiniz ☺️
Senaykork Aalpayaa Olabilir ben de mesela ilk dogumumu etlik zubeydede 2020 de yaptım normal doğumda ama refakatçi vermediler yatak bozuktu çocuğu çıplak bir şekilde önüme koydular al giydir diye yatak bozuk olduğundan dogrulamiyordum dikislerimde çok açıyordu ve babası bile çocuğu ertesi gün gördü telefonumu saatlerce vermediler çok zordu Allah herkese kolay doğumlar ve iyi insanlarla karşılaştırsın ❤️
Senaykork Sinem_0618 canım öncelikle sağlıcakla büyüt evladını sezeryandi dimi seninki ,peki içeride hiç kapı süsünü veya balona çikolataya birşey diyenle karşılaştı mi benim refakatcim büyük ihtimalle eşim olcak tek kişilik oda verirler inşallah Oğlum çünkü sadece annemde duruyor bu konuda çok endişelerim var
Aalpayaa Senaykork ay evet bı de telefon meselesi var, aşırı saçma bı durum. Etlik Zübeyde çok olumsuz şey duydum . İnşallah Etlik şehir hastenesi beklentileri karşılar, ben de güzel şeyler okumak için buradayım 😊
Sinem_0618 Senaykork benim normal doğum canım erkek refakatçi alıyorlar mı alırlar mı çok emin değilim süsleme konusunda da bi bilgim yok hiç süslü bi odaya denk gelmedim canım ama bi sorarsın