Merhaba hanımlar,
Geçen hafta 10+2 doktora gittiğimde muayene esnasında bağırsakları dışarıda şu an dedi. Bayram sonrası çağırdı ve dün gittim.
Dün 11+2 de içeride taklalar attığı için kalp atışını dinletmedi asla durmadı gördük atışını.
Doktora bağırsakları geçen hafta dışarıda demiştiniz şu an nasıl dediğimde biraz geçmiş dedi. Sonra eşim sağlığını sorduğunda çok iyi dedi .
Geçen hafta bağırsakları dışarıda dediği tepkisiyle dün 45 dakikaya yakın ultrasona baktı inceledi ama ben sormadan bir açıklama yapmadı.
Bu haftalarda bağırsakları dışarıda olması normal mi yaşayan oldu mu ne zaman düzeldi ? Veya tanıdığınız tanık olduğunuz durum var mı?
Araştırdığımda 10.haftada tamamlanır diyor ben bir sıkıntı varmış gibi takıntı haline getirdim . Bir şeyleri araştırmamayı , öğrenememeyi tercih ederdim. Kendimi düşünmekten alıkoyamıyorum .