Bebekbekci Kızlar bugün 38haftalık olduk. Sabah lavaboya gittim tam kalkarken bir şey sızıyormuş gibi hissettim sümüksü yapıda sarımsı gibi akıntım geldi. Nişanım gelmiş olabilir mi? Şuan kanamam veya sancım yok hastaneye gitmek gerekir mi?Tecrübeli anneler tavsiye bekliyorum🙏🏻
selinsmother Bebekbekci Nişan gelince hastaneye gidilmiyor diye biliyorum . Kanama, su gelmesi, bebek hareketi hissetmemek, 5dk da 1e düşen sancı olmadığı sürece gelmene gerek yok demişti doktorum
muser24 Burda bekleyeyim ben de. 37 haftalık olduk bugün, bir kaç gündür adet sancısı gibi sancılarım oluyor, bir saat önce de tuvalette iç çamaşırında karamel renginde bir akıntı gördüm. Azdı ve devamı da gelmedi, Nisan mı acaba diye merak ediyorum
Bebekbekci selinsmother çok teşekkür ederim🙏🏻 Belirti olarak bebek hareketi hissettmemek hiç duymamıştım daha çok sertleşiyor diye duymuştum
ozi086 38 de nişanım gelmişti ilk hamileliğimde 39+3 de doğum yaptım. Nişan gelince herkesin hemen sancı başlamıyor. Sancılanınca gidersin