Esragungor34 ay o haftalara gelebilsemm bende hayırlısıyla 18+4 daha doktor bebek erken toplanmış sırt üstü yüzüstü yatma dedi sadece sağa sola yatym çok zorlanıyorum normalde sırt üstü yatardm alışık olmayınca yanlarım çok ağrıyo 😔😔 herşey bebeğimizi sağlıkla kucağımıza alabilmek için 🥹🥹