Kizlae dun doktordan geliyorum bebege giden damarda zayiflama var diye nts cektiler sanci cikmadi ama kasilmam var hiss ediyorum cok kotu kasiliyor bebek bir yere toplaniyor sabahtan beri gecmedi kasilma doktora gitmelimiyim?bebek hareket ediyor ama kendini sıklastirip sagda durmus canim cok acitiyor dogum sancisi ola bilirmi?