Kızlar merhaba 23+1 kaşıklarımda belimde ağrı var bazen çok şiddetli geçmeyen bi agrı oluyo bazen sadece hissettiriyor kendini doktorum sorun yok dedi ama verdiği ilaçlar düşük erken doğum önleyici yaşayan oldu mu bu şekilde ve ayrıyetten sürekli kokulu bi akıntım var