denizers doktor bana da kürtajdan sonra en az 3-4 ay korunun dedi, 5 ay sonra hamile kaldım. Tekrar aynı şeyleri yaşamak çok zor, o yüzden biraz bekleyelim dedik. Rahim kendini öyle kolay toparlamıyor ben düzensizlik de yaşamıştım. Sende kan pıhtılaşması varsa muhtemelen hamile kalınca doktor ilaç ve iğne verecek. Allah tez zamanda bir bebiş nasip eder inşallah.