Minikbebegim1999 valla çeşitli marka pişik önleyiciler var ama pişik iyileştirici olarak tek önerebileceğim en doğal yöntem şudur. Pazarlarda muhacir satıcılar var ya onlarda domuz yağları oluyor ama herkes domuz yağı yapmayı beceremez sarı sarı erimiş olmayacak. Böyle bembeyaz tertemiz ve kokusuz oluyor esas cilde sürülenler. Sarı ve pis kokulu yapıyor bazısı ama muhacirlerin getirdiği beyaz olan 10 numara. Onu pişik yerine sürün en iyi o iyileştirecektir. Ben hamileyim bütün karnıma ondan sürüyorum kayınvalidem Bulgaristan’dan büyük kavanoz aldı bana 3 gün nemli kalıyor karnım, göğsüm. Kokusu da anlatmanız açısından aynı Bepanthol gibi kokuyor kıvamı da aynı ben bu tarz iyileştirici kremlere domuz yağı kattıklarını düşünüyorum aynı kokuyor çünkü.