Merhaba kızlar ilk kan testi verdiğimde Beta HCG 55.49 çıkmıştı 8 gün sonra tekrar test yaptırdım 1010 çıktı değerim son adet tarihine göre normalde şuan 5 haftalık olması gerekiyor ama kese görülmedi daha neden olabilir sizce başına gelen varsa yardımcı olabilir mi lütfen