birannis_ Papatyam67 ben instagramda anakuzusu diye bir site var oradan yaptırdım hastane çıkışı yastık kapı süsü hepsini aynı yerden aldım
Mine16 Papatyam67 ben betusun_hediyelikleri_bebaby sayfasından yaptırdım çok kaliteli çok güzel modelleri var
Basakaltunsoyy momlife317 Tuğba kuğudan memnun kaldınız mı ? Şikayet var da çok şikayet okudum da korkuyorum
Minis122 Papatyam67 modelleride guzel yapıyor ben. Begendim sus isleriyle ugrasan biriyim bende basta tereddut etmistim. Ama. İstedigim birebir aynisini yapti gonderdi
Badem_gozlum_ Papatyam67 canım çiçek sepetinde isimli güzel 10 lu ve 5li hastane çıkışları var hem daha uygun hem güvenilir ordan da bi bak istersen
Minikobaby Papatyam67 pamuk bebe adresinden yaptirdim 2 ay oldu hala elime gelmedi, resimleri guzel duruyor fakat o kadar yavaslar ki kac kere mesaj atip bir seyler dememe ragmen asla tavsiye etmiyorum yaptirmayin orada n.
momlife317 Basakaltunsoyy hatta ikinci kizima siparis verdim isimde sorun oldu diye rica ettim bekletiyorlar baski icin