İki gün sonra 14 haftalık olacağız uygulamaya göre bile şu ana kadar 3-4 kilo almamız gerekiyormuş ama ben senelerdir olduğu gibi gebelikte de 61 kiloyum😅😅 buna seviniyorum hatta uzun bir süre böyle gitse iyi olur diye düşünüyorum çünkü bebik bile çok ufak şu an zaten sadece bazı şeyleri yiyemiyorum et gibi mesela içim almıyor normalde yerim ama sofraya konunca alıp tabağıma koymak bile istemiyorum Allahın gücüne gitmesin böyle bir iğrenme geldi umarım ilerleyen zamanlarda geçer bir de tatlı hiç aklıma bile gelmiyor normalde her gün iki üç paket yerdim şimdi evde olmasına rağmen elim gitmiyor canım istemiyor çoğu şeye karşı böyleyim düzelicez inşallah bee😅😅