Kızlar selam 37+5 haftalığım dün doktorda kontrolüm vardı ishalim o kadar yoktu o yüzden bende doktora herhangi birşey demedim bebeğe falan baktı bi sıkıntı yoktu ama geldikten sonra ve bugünde devam eden ishalim var hala .acaba yaklaşan doğumun habercisi falan olabilir mi benimle aynı durumu yaşayanlarınız oldu mu?