ballikedii iclaaall13 27 de bitirdim ama ekstra gelenleri bekletiyorum Şuan en son bir kere daha yıkama yapıcam ütülemeye tamam dolap içi de yerleşti hatta 😂 ama oda boyanmadı 😂
Gizzgzz iclaaall13 35 teyim geç kalma çok ağırşaşıp yorulacaksın şimdi yap kaldır erken geç yok doğumun ne zöaan olacağı belli değil
Gizzgzz Beigebaby aynen kendini çok yormadan ağırlaşmadan eziyete dönmeden bitti gitti şimdi full yatıyorum şu an sancım tutsa gönül rahatlığı ile hastaneye giderim
Beigebaby Gizzgzz evet insan ağırlaştıkça hiçbir şeyle uğraşası gelmiyor çünkü . Çamaşır diyip geçmemek lazım yıka kurut ütüle yerleştir çok vakit alıyor
Eminecevik Bugün tam 32 haftalık oldum ve 2 gündür yıkıyorum ama çok zor oluyor annem yardıma geldi ama yine ağırlaştigim için zor oluyor böle olacağını bilseydim daha önce yapardım bugün de ütüleyip odasına yerleştiriyoruz ama ağrılarım oluyor zor oluyor
kbrayksel_ Bugün 32 haftalık olduk daha yeni başladım yıkamaya 🤤 artık ütüyü de üşenmezsem bir ara yapacağım 🙃