myangelson Dnegesizler gereksizler böylelerini aşmak gerekiyo gerçekten madem bilmiyosunuz dicem ama hepsi iyi biliyordur umursamamislardir Vebale görmek bu kadar kolay mı . Bu doktorların umursamazlık vurdum duymaz ligi gerçekten beni catlatticak. Bende ilk agroyla develt acile gittim bişey yok enfeksiyon dedi antibiyotik verdi Enfeksiyon varmış ama düşük yüksek antibiyotik verdi kullanmadım Özele kontrole gittim Normal dedi bı daha gittim erken doğum riski vs dedi Devlete tekrar gittim Kan uyuşmazlığı DNA çocuğu vücut atmaya çalışıyoruz megersem Şükür usteleyince Ognem oldum evladım sapsaglam ama Buraya gelene kadar sebbeiyeti olanlara hakkımı helal etmiyorum ya bişey olsaydı Umursamazliktan dolayı hepsinin canı ceheneme gerçekten bak