Rzlgln534 Hanımlar şeker yüklemesinde hangi sonuca bakıyorlar acana e nabızda bazı sonuçlarım çıkmış.
ilzannliy Rzlgln534 biraz evvelki postunuzdan sonra bunu açmanız saçma olmuş ki keza attığınız tahliller normal kan ve idrar sonuçları üzerinde de yazıyor . Yani geçersiz bir şeker yüklemesinden nasıl sonuç bekliyorsunuz anlamış değilim.
Youngplanner Rzlgln534 bunlar şeker yüklemesi sonucu değil ki kan verdikten 1 saat sonra çıkmıştı benim sonuçlarım
Yazmelegi_ Rzlgln534 burdaki sonuç normal gözüküyor ama benim bildiğim 3.4 sonuç çıkıyor diye biliyorum glikoz yüklemesinde
Rzlgln534 ilzannliy Burada aç karnına olduğum tahlil sonucum var bu onun sonucu. Benim her postuma yorum yazmak zorunda da değilsiniz. 🙏🏻
ilzannliy Rzlgln534 tekrar karşıma çıktın canım şaşırdım yani aynı konu olunca neyse başka bi şey yazmayacağım