6 haftalık hamileyim kese aşağıya yerleşmiş bebek var kalp atışını dinlemedik ama yeni oluşmaya başlamış atıyor dedi progestan kullanıyorum dün kanamam oldu bidaha olmadı büyüdükçe yukarıya yerleşedebilir aşağıda olmasının olumsuzluklarıda olabilir dedi başına gelen var mı