Süt değildir o canım sıvıdır. 16 hastalıkken geldi küçücük sonra ki zamanlarda artarak çoğaldı ve son haftalara doğru sarı bir renk aldı. Göğüs pedi kullanıyorum ben. Doktoruma sorduğumda hormonlarla ilgili normal olduğunu söyledi. Korkmayın tadını çıkarın bu dönemin. Hatta şöyle ki bebeğim karnımda hareket ettikçe bile göğsümden sıvı geliyor bazen.