hunilimom beyzacoskun Alikahya da iken arkadaşım gitmisti memnun kalmamıştı Ömer beyi öneririm yada Mustafa Bey’i
Asfdg beyzacoskun hastanede tek doktor o kalsa da gitme ben geçen gün aynı hatayı yaptım hastaneden soğudum
Sultannbstrk Asfdg yaaa gittiniz mi gideceğim diyordunuz size nasıl davrandı bende beğenmemiştim zaten de merak etti
Asfdg Sultannbstrk bi azarlamadığı kaldı amnionsentez yaptırmadım diye doğurunca görürdün çocuğu o zaman niye geldin şimdi falan dedi hiç yüzüme bile bakmadı surat 5 karış çocuğu zaten göstermedi hiç sadece kilosunu söyledi o kadar bidaha gitmem inşallah doğumda falan ona denk gelmem gerçekten çok strese soktu beni
Sultannbstrk Asfdg ay resmen adama Bakın ya beni de azarlamıştı inşallah gelmezsiniz gerçekten ben gitmem hastaneye bir daha eski doktorumla yola devam edeceğim
Gamzeyasarakdogan Merhabalar Bende Kocaeli şehir hastanesine gitsem mi diye bi düşündüm fakat çok kararsızım hiç gitmedim başka doktor var mı memnun kalmadınız sanırım?
2214 Gamzeyasarakdogan ömer doğukan saraç müthiş doktor gölcük necatideyken ona gidiyordum gidebilirseniz ona gidin. Arzu yavuzda cok iyi ama onun genelde yanında asistanlar oluyor asistanlar bakıyor.
Edabks Omer beyi öneririm teyzemin doktoru ve arkadasiydi çok ilgili Bi doktormus hatta Gölcük’te gittiğimde kapısında kuyruk vardı eşiniz erkek doktor problem etmiyorsa gidilir