Roro37 eşim orda esnaf asla oraya gidip kendini yorma havuzluhan var zaten orda bebek ürünleri komple aşırı pahalı ve kalitesiz tek yıkamada mahvoluyor ürünler istediğin mağazadan al hepsi aynı ve gereksiz pahalı en güzeli Online alışveriş lcw falan gidip yoruldupunla kalırsın biz ilk çocuk hevesiyle gidip baktık pişman olup dönmüştük