Betisahin Kızlar folik asit olarak imom omega kullanıyordum çok koktuğu için(b12 koku yapoyır) midem bulanıyordu. Bu ilaca geçtim. Kullanan varmı bana biri önerdi. Doktorun önerdiği varmı