tosbikin_annesii Kızlar merhaba 5 aylık hamileyim 1.5 aydır genital bölgemde aşırı kaşıntım var oturup ağlıycam artık doktora gittim pamuklu iç çamaşırı kullan dedi travazol krem verdi kullandım ama hala geçmedi 2 gündür aşırı kaşıntım var ve döküntü meydana geliyor. Bu sorunları yaşayan var mı nasıl bir çözüm buldunuz
Herseyguzelolsun7 Bende de olmuştu pamuklu hamile iç çamaşırı aldım bir de lattawin övül yazdı doktorum,tamamen doğal bir fitil onun sayesinde çok şükür geçti. 13.hafta gibi olmuştu şimdi 27 olduk çok şükür tekrarlamadı