Esrnr-60 Merhabalar yüksek ihtimalle sezeryan doğum yapacağım ve anestezi konusunda çok kararsızım. Tecrübesi olanlar paylaşırsa eğer çok sevinirim 🥰
Nurr_22_22 Esrnr-60 spinal sezeryan oldum 3 ay önce iğne yapılınca anında uyuşma oluyor ve acı ağrı hissetmiyorsun işlem sırasında
Nurr_22_22 Esrnr-60 sık sık agri kesici yaptılar pek hissetmedim ama acı illa ki oluyor ilk kalkışta zorluyor yürüdükçe o da geçiyor
Zerda_rosi Bende normal dogum yapıcam anestezi vurucam çok rahat dogum olur diyorlar ama sonrası bel ağrısı var diyorlar 5 aydan sonra bel ağrısı oluyor dediler bilemedim bend e