Sinemm21 Kızlar bebek hareketlerini bazen hissediyorum bazen hissetmiyorum ve kasıklarım da hissediyorum bu normal mi
Babysgt Sinemm21 26 haftayı geride bıraktım. Hala düzenli hareketler hissetmiyorum. Plesantaya olan yakınlığı ve karındaki yağlanma bile etkilermiş hareket hissetmelerini. Normal yani
Mumm91 Sinemm21 ben de 24 haftalığım ben de kasığımda hatta bazen vajinamda hissediyorum bazen de hiç hissetmiyorum
Bennomuyum 22 haftalığım benimde öyle dün hissediyordum bu gün hiç hissetmedim hissetmediğim günler akşama doğru canlanıyor
Azeri 27-1haftalik hamileyim kecen sefer his edim ama 2 gun his etmiyorum kendim bir az kiloluyum Normalmi?bu
selinsmother O haftalarda 2-3gün hissetmeme bende de oluyordu. 30 da da oldu . Sonra hiç olmadı hergün illa hissediliyor
Sinemm21 Çok sağolun kızlar rahatladım rabbim hepimizin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah
Zeynep1601 Bizde 24 e girdik ara ara hissediyorum hareketlerini sizın gibi doktor 28 den sonra hergün takip et dedi 28′i iple geçiyoz civcivimle 🐥🐣💘