Yagmurr1 Esraguvennn canım niye ikiliyi bekliyor acaba ikili de belli oluyormu cinsiyeti benim de çarşamba günü çıkacak sonucu 13+0 oluyoruz söyler mi acaba cinsiyeti 🥺
Esraguvennn Yagmurr1 canım orda belli olmuyor da ilk gebeliğimde de dedi bana bazen önce söylüyoruz sonra iki test sıkıntılı geliyor aile aldırmak istiyor sevinçleri falan boşuna yaşıyorlar o yüzden hep ikili test sonucu bekliyorum dedi.
Ozgecan_caka21 xminikcivciv xminikcivciv şekli net görünmüyor ama kıza benzettim gibi sağlıkla gelsin💜