aslii57 Selam kizlar aşılamanın 8. Gunumdeyim. Dr um 12. Gün test yapabilirsin dedi ama herkes 14 15 diyor siz kaçıncı günü yaptıniz. ? Test yapmaya da korkuyorum tek kırmızı görmekten yoruldum 🥺
ZeynepOzdmr64 Ben aşılamaya hamile kaldım şuan. 5 Nisan’da aşılama yapıldı 19unda kan verdim çıktı yani. Aşılamadan 14 gün sonra yapılması daha uygun olur.