Aysnrbtnn bende 30 haftalikken taşındım. Eğer gitmeniz kesinse önce kullanılmayan eşyaları paketleme yap canm. Ivır zıvır ne varsa. Gitmeye bir iki gün kala en çok kullanılan eşyaları topla.
Ev taşımada insanı en çok yoran yer mutfak. Toplaması, yerleştirmesi. Ama bunları bir günde değilde parça parca toplasan daha az yorucu olur.
Şimdiden bol bol kolay gelsin 💗