Mrvnhr Merhabalar bugün Ankara şehir hastanesine perinatoloji bölümüme sevkle gittim karaciğerinde sorun olduğu için karından sıvı alınması gerekiyormuş çok korkuyorum ya bebeğime bişey olursa binde bir risk gösteriyor dediler yaptıran varmı?🥹
birannis_ Mrvnhr bence çok riskli bir durum ben olsam asla yaptırmazdım benden fetal dna istediler onu bile yaptırmadım anne karnından sıvı almak çok tehlikeli olduğunu söylemişlerdi yaptırmadım bilmiyorum ama şahsım adına tavsiye etmiyorum riskli bir durum çünkü
Minikannesi00 Mrvnhr ben cvs yaptırdım bir tık daha risklisi,bebeğin plasentasından parça aldılar . Sonrasında olumsuzluk yaşamadım ama bebeğimi kaybettim zaten.
Bilgebade Mrvnhr karaciğer kalsifikasyon mu gördüler sizde de bende Etlik şehir Hastanesi’ne gidiyorum banada aynı şeyi dediler ama yaptırmadım risk olabilir dedi bebek kaygı gibi 1000 de 1
higirl Mrvnhr aynı durumları yengem yaşadı down sendromu riski vardı ama bebeğin düşme riskini ortaya çıkarıyor bildiğim kadarıyla o yüzden yengemler yaptırmamıştı
heg33 Mrvnhr Ben yaptırdım çok büyütülecek bişiy olduğunu düşünmüyorum ettafımda yaptıranlar da oldu.İğne yaptırıyomuşsun gibi düşün.1 dk içinde bitiyo zaten 3 gün dinlendim çok kalkmamaya çalıştım ki kalktımda yani mecburen.Kesenin müsait bi ucundan ipincecik bi şırıngayla (epidural iğnesi ) suyu alıveriyolar.
Bilgebade Mrvnhr iyi bir radyoloji uzmanına gittim özele Ali ipek e çok detaylı baktılar bi sorun işgal etmiyor dediler bende bekliyorum dogumum olmadı 35 haftalıgım şuan dogum gerçekleşince burdan yazarım inşallah size
323832 Mrvnhr bende yaptırmıştım şükür bi sorun yaşamadım doktorum simdiye kadar benim karşılaştığım bi sorun olmadı dedi evet riskleri mevcut demişti acı falan çok hissetmiyorsun zaten korkulacak bir işlem değil sadece bebeğe birsey olur mu korkusu daha ağır basmıştı 3 gün dikkat etmiştim ben sonra normal yaşantıma döndüm