Gizzgzz Tanembebek5 geçen gidince brnimki doğum pozisyonundaydı bu hafta da öyle bence ama yüzünü göremiyorum 2 aydır eliyle kapatıyor inşallah bu defa görürüm
Tanembebek5 Gizzgzz bana artık yüzünü göremeyiz dedi zaten arkası da dönükmüş bi kafasını ölçtü o kadar 🙄 32+2 den beri her hafta nst ye giriyorum. Bakalım nolcak
Tanembebek5 Gizzgzz valla tam 39 oluyormuş doktor verdi tarihi bana bırakmadı pek 🤣 ama ben zaten 39 u göreceğimizi düşünmüyorum açıkcası o da öyle düşünüyor ki hastane çantan hazır olsun dedi 😁 belli olmaz biz yine aynı günlerde doğururuz senle 🤩
Gizzgzz Tanembebek5 e hadi inşallah diyelim bizim ki de 37 de alalım dedi işte bakalım boşver daha iyi geliyor bana erkek erken biran önce çıksın zaten çok merak ediyorum tez canlıyım dayanamam ben
Tanembebek5 Gizzgzz yaa küvözde kalmasından korkuyorum varken olursa ben de 🙄 sordum erken gelirse girer mi küvöze diye bir şey diyemem belli olmaz dedi
Tanembebek5 Gizzgzz Hadi yaa kimisi de haftayla alakası yok diyor 40 da bile giren var diyor. O yüzden zamana bıraktım ne zaman gelirse yapacak bir şey yok 😅
mimaranne06 Kardelenalya Benim de 20 gün kaldı.18 i sezaryen olucam. Erken doğum riskim var inşallah bekler🌸
Kardelenalya EdaByrc EdaByrc aksine benimkinin yeri daralinca hareketleri daha çok acı vermeye basladi
Tanembebek5 EdaByrc benimkide öyleydi canım hatta çok baskı yapıyordu çatıma ama biraz rahatım artık yan duruyor 😁 zaten sezeryan düşündüğüm için baş aşağı olmaması sorun değil benim için 😅
Gizzgzz Tanembebek5 e çocukta enfeksiyon falan çıkarsa sarılık değeri yüksekse tabi girer onda ama onun dışında kilosu 2.5 üstü olursa sıkıntı olmaz dedi
Tanembebek5 Gizzgzz inşallah öyle şeyler olmaz ya 🙄 onun dışında zaten hafta sıkıntımız yok şükür her şey yolunda 🧿🙏
muser24 Uygulamaya göre 21 günümüz kaldı ama sanki daha önce gelecekmiş gibi hissediyorum, yada artık bir an önce gelsin istiyorum. iki adım atıyorum ağrılarım başlıyor