Bhrbhr20 Mrb arkadaşlar. 20 haftalık gebeyim. Eskiden Dolgu yaptırdığım dişimin dibi çürümüş. Ağrısı malesef artıyor giderek. Gebe iken dış tedavisi yaptıran var mı acaba? Dolgu yada kanal.tedv vs?
Goziozi Bhrbhr20 merhaba bende 22. Haftamda 20 lik dişimi çektirdim doktorumun izniyle çürüktü ve çok ağrım vardı. Film çekmediler farklı bi uyuşturma uyguladılar şükür kurtuldum. Doktorunuzla konuşup yaptırabilirsiniz
Gizzgzz Bhrbhr20 aynısı başıma geldi 27. Haftada çekimi yaptırdım doktor onayı ile yaptır aksatma yoksa mahfediyor enfeksiyon bebeğe geçerse daha kötü olursun
ilzannliy Bhrbhr20 2.trimester döneminde işlem yapılabiliyor canım ben 1.trimesterde gittiğim için kanal tedavisi yapamamıştık antibiyotik ile erteleyelim dedi daha sonra ağrım ve iltihabım geçince gitmedim doğumdan sonraya bıraktım.