Tanembebek5 Suheda_4406resul bizim de 29 kaldı çok şükür 39.haftamda sezeryan günü aldık 🧿🙏 ama daha erken de olabilir 🥰🌸
Suheda_4406resul Papatyaamm90 neye göre sezeryan oluyorsunuz 😊 Benim hâlâ nasıl doğum yapacağım belli değil normal doğumdan korkuyorum bebeğimin gelişimi iki hafta ileride tombik bir bebek olacak sanırım 🙈
Suheda_4406resul SaHil_Hayat aslında 30. Haftadan sonrası cidden geçmiyor 29 hafta su gibi gectide bu son 10 hafta niye geçmiyorr