Bir-orhn Kızlar merhaba . 17+3 olduk biz . Bugün ultrasona girdiğimde doktor bebekte 1 hafta gerilikte olacak şekilde bacak kısalığı var dedi . Başka hiçbir sıkıntı görmüyorum dedi . Başına böyle birsey gelen varmi korkmalimiyim bu durumdan 😢