Esram_lina 2′ye katlayarak gittiği için normal gibi geldi. Bende de öyle olmuştu. Doktor arkadaşım bana ikiz gebelik olabilir demişti, çok heveslenmiştim ikizlerim olacak diye ama öyle değilmiş… Tek gebelikmiş. Sağlıklı olsunlar da gerisi mühim değil. Size de hayırlı olsun, sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🌸