Zehraumut Kızlar kese sonucu bu özele gittim doktor çok küçük henüz kese dedi yakın takibe alıcam falan dedi başına böyle birşey gelen varmı
Ozlmine-61 Zehraumut ben suan 5 haftalığım 4 haftalık iken alttan muayene ile bakıldı ve gözüktü yani gözle görülür bi şekilde mercimek kadar di. Takipteyim 2 hafta sonra kalp atışı duyulur dedi 🥰
Zehraumut Ozlmine-61 yaaa ben alttan muayene istemiyorum ama sizin adınıza sevindim kan sonucumda 5005 çıkmış 4 haftalık falan gözüküyor
Ozlmine-61 Zehraumut Altan muayen bende ilk defa yaşadım ve bana da çok kızdılar neden izin verdin düşük olur diye ama ben Allah dedim hani doktor o an Altan bakalım deyince bende çok utandım ama korkulacak gibi hiç değildi ve canım hiç yanmadı doktor yumurtaliklarima bile baktı. Bazen korktuğumuz şey yaşadığımızda nekdar olduğunu görüyoruz kasmamak lazım Allah ömür vermişse hiç bisey engel olamaz 🥰😍
Mzzz Alttan muayne olsaydınız belki daha net görünürdü bu streside yaşamazdınız canım 🙏🙏 bence üstten baktığı için böyle gozunmus olabilir 🙏
Mzzz Zehraumut daha çok minik canım ben 6+4 Ken bile alttan bakınca görünuyordu hiç üstten bakmadı 8. Haftamda üstten bakmaya başlamışlardı inşallah iyi haberler alırsın 🙏🙏
elifsen alttan muayene istememe sebebiniz nedir? hem aceleci olup kese göreyim diyorsunuz hem de muayeneden çekiniyorsunuz. karından 6 dan sonra net görünüyor
Zehraumut elifsen ben utandığım için ikinciside alttan muayene gebelikte zararlı die bildiğim için düşük yaptığım çocuğumda 4+4 de keseyi görmüştüm
Zehraumut elifsen Ne alaka ya lafını bilde konuş ben burda ne yazıyorum sen ne yazıyorsun bir git işine çık sayfamdan
elifsen Zehraumut sakin biraz. kulaktan doğma bilgilerle alttan muayene zararlı diyorsun hiç bir bilimsel kanıt olamadan. cinsellikte daha çok zarar verir o zaman demek istiyorum senin mantığınla.
annesi53 Zehraumut bu bayan herkese bilmişlik yapıyor sen içini ferah tut canım alttan muayene tercihi sana kalmış ister baktırır ister baktırmazsın bekle azcık daha 10 gün sonra tekrar git geç döllenmelerde kese gözükmüyor
Zehraumut elifsen zaten cimsellik olmuyor burda sana açıklama yapmak zorunda değilim ben zaten gayet bilgili bir anneyim
hamislikmii Yurtdışında bazı doktorlar 3. Aya kadar alttan bakıyor yani bir zararı yok tamamen hurafe bir inanç bu değerle alttan duyardınız olsun bir sonraki gidişinizde eğer karnınızdan görünmezse alttan tercih ederseniz hem görür hem içiniz rahatlar🤍
Zehraumut hamislikmii tşk ederim kuzum içim rahatladı azda olsa ve tebrik ederim güzel bir üslupla anlattığın için
hamislikmii Zehraumut rica ederim ne demek hamişlikte telaş hiç bitmez, sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🤍
Zehraumut hamislikmii amin inşallah canım benim darısı olmayanlara ve rabbim hayırlara vesile etsin Herşeyi gerçekten bizler için zor bir süreç 2 kaybım olduğu için korkuyorum ahhahh ne zor
Zehraumut annesi53 evet bende öyle tahmin ettim ama işte 2 kaybım varya o yüzden korkuyorum be ilkinde devlette kürtaj oldum ve aşırı derecede korkunçtu canlı canlı girdim ondan korkuyorum o duygular karmakarışık biraz uyudum kendime geldim o bayan çok bilmiş saçma sapan konuştu daha güzel bir adapla konuşabilirdi