Elif2424 Ben daha 13. haftadayım. Bu yaz İzmir sıcağında ne giyeceğim neye sığacağım diye kara kara düşünüyorum. Dün gece biraz Trendyol’da gezdim. Hamile elbisesi adı altında satılan şeyler gözlerimi kanattı. Hesaplı olanlar çok çirkin ve sentetik, kumaşı kaliteli olanlar uçmuş. Dikiş dikemediğime ilk kez hayıflandım. Karnımın biraz daha büyümesini bekleyip deneyerek alacağım galiba, şimdiden ölçü tahmin edemiyorum. Ama LCW fikri iyiymiş.