Kizlar benim dogumuma daha vakit cok olmasina rağmen sormak istedim benim gebeligin basinda dusuk ihtimalli kanamam ve s cok oldu neyseki sukur atlattik .. 3,4gun once kontrolümde doktorumun yardimcisi geldi baska doguma hazirlanan kizin acilmasi 2 cm dedi benimde doktorum keyfsizdi noldu diye sordum doktoruma hastam normal dogum istiyor dedi ama ozel bolgesi popo bolgesine yakin olduğu icin yirtilmasi cok olucak ve kakasin tutamicak soyluyorum ama dinlemiyor dedi bana ..o andan itibaren aklimda kaldi aff edersinizde bendede bir birine azda olsa yakin doktorada dedm utandim ama bende ilk basta erken dogum riski ola bilir demisti boyle durumlarda yirtilma falan oluyormu bende normal dogumdan yanayimda ama nebilim simdi sezaryan dusunuyorum simdiden korkuyorum 😢