Esra66199 canım ümraniye d medipol yeni hastanesini açtı ve çok iyi doktoru var hüsniye hanım diye.ben koşuyolu medipole gidiyorum sinem hanım çok memnunum fakat dogum ücretleri çok yüksek yeni açılan hastanesinde şuan muayene ücreti 55 tl bnce bi arastır