M1994 Merhaba arkadaşlar hepimiz bebişleri sağlıkla kucagimıza alırız inşallah☺️benim size bir sorum olucaktı ben 12 haftaligim suan ikili testi yaptirmalimiyim birde cinsiyeti ogrenirmiyim ikili testte
Azra00 M1994 bana doktorum 11+3 tahmin yapmıştı ikili test ultrasonda 12+4 kesinleşti değişmedi sonucu
Denizinci M1994 yani öğrenebilirsiniz de öğrenemeyebilirsiniz de . Bebeğin organının gelişimi ve göstermesi ile ilgili bir durum .
M1994 Denizinci insallah gosterir cinsiyeti 13 haftalikken gitsem dahami net olur sizce ikili test detayli oldugu icin belli olur diyorlar genelde
Denizinci M1994 kızım ikilide göstermişti kendini. Bu bebiş henüz göstermedi. Si ikiliye zaten gireceksiniz, gösterirse ne iyi, göstermezse sonraki haftalara kalır