Merhabalar 2 tane normal doğumum oldu epiduralsiz. 2si de özeldeydi iyi hastaneleri. Ama doktor biyere kadar son dk doğum zamanı hep ebeler vardı. İlkinde sedyeden kıpırdamama izin vermediler sancıyı yatarak ölmek isteyerek geçirttiler 2.si gece sabaha kadar sancı çektim ebe çok iyi değildi ama sabah doğum zamanımda denk gelen ebe melekti yerde benimle eğildi elimi tuttu bağır et özgürsün falan yani çok iyiydi. Şimdi 3.ye sürpriz bi hamileliğim var. Doğumdan çok korkuyorum 2si de canımdan can aldı unutmadım ama belli olmaz bu başka olabilir umudum da var. Bunda devlete gidiyorum o kadar para vermek istemiyorum dün bi doktora gittim 7+3 üz bebek canlanmış bu kalbi dedi haftasını sekretere söyledi kaldırdı beni konuşmadı kalbi dinletmedi bidaha şu zaman gel demedi ters suratsız bi adamdı. Tamam özeldeki ilgi alaka olmaz tamam ama bu kadar soğuk ilgisiz olması da korkuttu. Devlette doğum yapanlar ebeler doktor nasıldı o sancı zamanı tersleme kötü davranma ilgisizlik oluyor mu