Ozge1008 Kızlar iyi akşamlar. Birçok kez burada bebek kasılıyo yada kasılmam var gibi şeyler gördüm ama bu kasılma dedikleri şey nasıl bi his? Neredeyse 25 haftalık hamileyim ilk defa bugün bebeğim çok fazla ve değişik hareket ediyo anlam veremedim🤷🏻♀️
Sulemrahkuzey Ozge1008 canım bende 25+4üm benim de bebeğim devamlı sol tarafa toplanıp ortayı sertleştiriyor sertleştirirken de sancı kasılma yapıyor
Busratye mucizemizibekliyoruzz kasılma mevzusu bende merak ediyorum bende de oluyor dediğiniz şey ama benim canım bazen yanıyor bazen hissetmiyorum birde karnımda bebeğin olmadığı yer yumuşak kalıyor sert değil. Bu da kasılma mıdır
Ozge1008 Sulemrahkuzey kuzum anlamadım her yere vuruyo bugün. Bi sağa bi sola aynı anda vuruyo ilk defa yaşıyorum korktum biraz vallahi
mucizemizibekliyoruzz Busratye canınızın yanacağı bişey değil bebek bi tarafta toplanıp kaskatı oluyor. Karnınızın orası sertleşiyor zaten. Taş gibi oluyor karnınız. tüm karnınız sert olmak zorunda değil zaten bebeğin olduğu yer öyle oluyor
Busratye mucizemizibekliyoruzz tamam ben bunu bi sayayım o zaman kasılma diyince insan bi acı bekliyor ben onun bu olduğunu bilemedim 😊
Sulemrahkuzey Bugün başka bir forumda arkadaşım aynı şikayetlerden hastaneye gitmiş önce doktorunu aramış demiş kasılmam oluyor bebek karnımda sertleşip toplanıp sancı yapıyor diye doktor hemen gel demiş gitmiş nst ye bağlamışlar 90larda sancısı çıkmış doktor iğne yapmış progestan vermiş iyi ki gelmişsin yoksa doğururdun demiş 🤦🏼♀️