Hangi meyvedesiniiiz? biz bugün kiraz olduk da 🥹🍒
sevaldqn1 22.haftadayiz. bugün greyfurt olduk 🥰
sevaldqn1 kavun🍈🥰
sevaldqn1 brokiliyiz 🥦 😋 30 +3 oğlumla😍
sevaldqn1 karpuz olduk kızımla 39+0 🙈❤️
Poncik38 ayyy ne güzel ben 9. Haftama yeni girdim 🥲
sevaldqn1 zaman o kadar çabuk geçiyor ki inanın hiç farkında olmuyor insan 😊
Poncik38 umarım bende o zamanlara gelirim sabırsızlıkla bekliyorum 😇
sevaldqn1 inşallah. Sağlıkla kucağımıza alalim 🥰
Avokado 🥑😁
Poncik38 inşallah canım hepimizde🥰
sevaldqn1 üzüm ama kurusu😋
Hasret5506 kaçıncı haftadasınn😇
Kavun🌸🤍🙈 36. Haftadan selamlar 😘
radiantmother35 az kalmış sağlıkla gelsin minik prenses 👼
sevaldqn1 pazı buyuklugude dıyor 🤍😂😂😂
sevaldqn1 22.hafta greyfurt 🥰
sevaldqn1 21+6 muz 🍌🍌 yarında galiba greyfurt olucagız
29+4 mor lahana 🌸
sevaldqn1 mısır koçanı olduk 24+3 🌽
sevaldqn1 35+4pazi olduk
Papatyaamm90 sağlıkla gelsin inşallah 👼