momsbaby22 kistim yoktu doktor istersen bekle bir kaç ay dedi ama ben beklemek istemedim doğum teminatlı özel sigorta yaptırmıştım. femara hormon ilacı yumurtlamayı kolaylaştırıyo, inositol de uyarıcı aslında normal zamanda bile pcoslular içiyor vücuttaki hormon salgılanmasını kolaylaştırıp uyardığı için. siz bilirisniz ama yan etkisi yok yani. femarayı adetin 5. günü, günde 2 kez 5 gün kullandım.