FYILMAZ bol bol dinlenmeniz gerekiyor. Haftası ilerledikçe büyüdükçe yukarı çıkacaktır. Ben 28. haftamda hareketlerini çok aşağıda hissettiğim için doktoruma gitmiştim. Bebek aşağıda olduğu için aşağıda hissediyorsun hareketlerini dedi ve istirahat verdi. Şuan 35. haftayı yarıladık. Çaresi dinlenmek 🫶🏻