Yaşam standartımız çok çok çok düştü. En güzel yaşlarımızda gençliğimizde neden ben dışarda arkadaşlarımla bir yemeğe gitmek için 3 kere düşünmek zorundayım, evime et balık girmesi neden lüks oldu, neden beğendiğim ya da ihtiyacım olan bir şeyi almak için bin kez bütçe düşünüyorum ya da gereksiz deyip geçiştiriyorum diye hesap da sormak lazım şükretmenin yanında. Kayınvalideyle yaşayan bir sürü kadın arkadaşımız var bu forumda mesela, ne kadar üzücü. Ben de 30 haftalık hamileyim doğumdan sonra zaten tek maaş kalıcaz diye çalışabildiğim kadar çalışmak istiyorum. Allah sonumuzu hayır etsin bu ekonomide 🙄