Mervosssse Merve2693 benimde sezaryen 😅 12 hazirana gün verdi doktorum. Ay sağlıkla gelsinler insallahhhh🫶🏻🐥🙏🏻
Tugce1506 Ftma_hzyfe06 yok yani bi şekilde doğacak diyorum 🤣 Salı gününe kadar normal doğmazsa Salı günü sezeryan günü verecek