Kızlar selam herkese 🌸 yardım isteyecegim sizden. Ben resmen vajinamdan göbegime kadar çatladım az buz değil yani 34. Haftamda böyleyim devam edecek gibi 😢 3-4. Ayda bebek yagı sürmeye başladım kıllanma yaptı hindistan cevizi yagına döndüm ve 6. Aydan itibaren baya düzenli kullandım ama yine de çatladım. Biliyorum genetik felan ama kafama çok takmaya başladım doktorum pregmicy jel önerdi fakat kullanıp memnun kalan pek yok. Lierac iyi diyorlar ne yapacagım bilmiyorum şuan liearac alsam doğumdan sonra da kullanmaya devam edebilir miyim çünkü çatlak önleyici olarak geçiyorlar ben zaten çatladım sjsjsjsjsj bi de ayaklarım çok kuru topuklarım felan buna da bi çözümü olan varsa bekliyorum pleaseee 😬❤️❤️