minnakannesi08 Evet yarın tam 41 haftalık olucaz miniğimle sancılar var ama açılma yok haftası dolduğu için yatış verdiler dua edin hızlı bir şekilde ilerlesin 🤲🏻sizde durumlar nedir hanımlar
Prenses016 minnakannesi08 canım sağlıkla kavuş yavruna inşallah 🤲🏻😍 bizlere de dua et yolun başında sayılırım.
Ftm124 minnakannesi08 artık gelsinlerhayırla sağlıkla.. ben de 40+0ım.. evde mi beklediniz 41 e kadar? Doktora ne sıklıkla gittiniz kontrole son 1 haftada?
minnakannesi08 Prenses016 Amin canım🤲🏻 sağlıkla kavuş canım çok güzel yollardan geçeceksin sadece tadını çıkarmaya bak 🤲🏻🥰
Birkoalaannesi minnakannesi08 Rabbim saglikla kucağınıza almayı nasip etsin darısı bize insaAllah 🧚🏻♀️
THale minnakannesi08 39+6 da doğum yaptım . Sizi de Rabbim bir avazda kurtarsın . Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin