Mcg21 Merhaba kızlar 7 haftalık hamileyim bu ara hafif lekelenmem oldu onun için doktorumdan bir iki gün evde dinlenmek için rapor istiyeceğim eğer şimdi rapor alırsam 32. Haftamda alacağım doğum raporunda sorun olur mu??
Masell Mcg21 hiçbir sorun olmaz ben de rapor almıştım biraz riskli gebeliğim vardı.Suan32. haftadayım raporumu da aldım devlet özel farketmiyorr
Hilalttk16 Mcg21 hayır onunla bir alakası olmuyor. Siz 2 günlük istirahat raporu alacaksınız, doğum izni raporu değil 😌
Esragol Ben özel hastaneden almıştım canım devletten almadım hatta 10 gün almıştım hamileliğimin başında o raporuda işyeri muhasebecisine iletmiştim işe başlayınca