Tusse18 Kızlar A dan z ye herşeyini yapanlar aşağı yukarı ne kadar harcama yaptınız ? Tabii ki çok iyi marka kullanan vardır orta halli alan vardır ama aşağı yukarı ne kadar tutuyor hiç kestiremiyorum ilk gebeliğim teşekkür ederim 🧸
beyzzsenturkk Tusse18 kıyafetlerini hep baskalarından aldım bi kaç şey hariç zaten baskalarından geleni de giyemedi çabuk büyüdü iyi ki para vermemişim diyorum dolabını besigini falan biz aldık o kadar
Busel Tusse18 40 50 rahat gidiyor arada tabii marka aldığım ettiğim de oldu bunun içinde odası vs de var ama aldığım markaları da inan deli gibi indirimle aldım. Bebek arabası vs çok iyi fiyata aldım. Herseyimiz bitti şükür. Kıyafete çok abanmadim doğuma 1 hafta kaldı doğduktan sonra alicam kıyafetin cogunu
Zeynepece1 Tusse18 herşeyin en pahalısini alirsan 30 da tutar 40 da tutar. Bizim herşey 10 bini anca geçti. Tabi en ucuzuna kacmadik
Sengul-9798 Tusse18 malesef bu pahalılık ta tek seferde alınamadığı için parça parça alıyoruz ee haliyle eksiklerde çıkıyor çıktık ca 🙂
Zeynep1080 Yenidoğan giyim herşeyi 0-3 ay dahil birazda 3-6 ay 2-2,5 tuttu ebebekten aldım herseyini Bin tl anakucagı aldım Diğer şeyler ablasından kalmıştı zaten Yazılan fiyatlara şok oldum açıkçası 20-30 bin nedir ya Ben en kaliteli aldım bu kadar tuttu
srny ilk etapta 20 bin ayırmıştık zaten yarısına bebek arabası aldık tabiki yetmedi onun dışında anneye alınacak şeyleri hiç bu paradan almadım yine de hala her şeyi tam değil ekleme yapacağız