Kızlar adetim 4 gün gecikti belirtilerim var adet olmadım hala test yaptım geçende negatif çıktı erken mi yaptım acaba adetim düzene girmişti aslında ister istemez stres yapıyor insan acaba bu ay oldu mu olmadımı diye sizce biraz daha beklemeli miyim bide ayıptır söylemesi 2 gündür ishal var yediğim birşey de yapmış olabilir diyorum ama kafam çok karıştı normalde 30 günde oluyorum adet bu ay takvim 34 gün olarak hesapladı 34 günün üstüne 4 gün geçti pcos olmak böyle durumlarda çok zor yaşayan bilir