fizikcianne 11+4 günlük olduk. Anne bebek çantasını, kamerasını, sling kanguru aldım, gel gelelim kıyafet aşamasına geçemedik henüz nasipse haftaya randevumuz o zaman gösterir ise almaya başlayacağım ama en güzeli ortak renkler almak cinsiyeti öğrenemesek bile hem kıza hem erkeğe olacak renkleri alıp en azından biraz heyecanı yatıştırmak lazım yoksa canımız durmuyor ya 🤣
Benim bu 3.gebelik olduğu halde ilk gibi hissediyorum ne güzel heyecanlar bunlar ya 🥰